fredag 27 februari 2015

Essie - Hors d'Oeuvres (ABC Challenge: H)

För bokstaven H i ABC Challenge hittade jag Essie - Hors d'Oeuvres.Den har funnits där ett tag just för att jag inte har varit så intresserad av detta lack tyvärr. Än så länge så har jag lyckats vara med på alla bokstäver men till I så har jag faktiskt inget otestat lack och jag tvivlar på att jag kommer köpa lack innan dess.

Så, tillbaka till Hors d'Oeuvres. Som sagt så tyckte jag inte att det kändes intressant men döm om min förvåning när jag väl fick det på naglarna. Hors d'Oeuvres är guldig med lite större silverglitter i. I början var jag osäker på om det skulle bli opakt på egen hand men efter tre lager såå blev det helt perfekt. Läste i efterhand att det rekommenderas att ha detta lack utan topplack men ja, lite sent för det nu. Till sist så måste jag säga att detta påminner om något smycke, älskar. 

Baslack: China Glaze - Strong Adhesion Base Coat
Topplack: Seche Vite
Betyg: 5/5





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar