torsdag 12 februari 2015

Deborah Lippmann - Stronger (ABC Challenge: D)

Ja okej, kom nu på att jag skulle ha bloggat idag, jag kom på det i alla fall haha. Bokstaven D i ABC Challenge (redan?) och jag visar då Deborah Lippmann - Stronger. 

När jag skulle lacka med detta så googlade jag för att se om det var bäst på egen hand eller om jag skulle ha det i en layering. Någon skrev att det täcker på tre lager så då tänkte jag testa det. Det gick väl sådär, fick dutta en del men ja jag har bara tre lager på bilderna. Nästa gång tror jag att jag testar det över ett svart dock. Kanske borde ha beskrivit lacket först? Stronger har en blå men nästan genomskinlig bas och sedan är det fullspäckat med glitter, blått rosa, guld, silver. Jättefint verkligen. Självklart så åt den topplacket men det var bara väntat.  

Baslack: China Glaze - Strong Adhesion Base Coat
Topplack: Seche Vite
Betyg: 4/5





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar