torsdag 5 februari 2015

Cairuo - Blueberry 18 (ABC Challenge: B)

På bokstaven B så hittde jag Cairuo - Blueberry 18 bland mina otestade lack. Vet inte riktigt var det går att få tag på dessa men annars så borde det inte vara så svårt att få tag på den dupe.

Blueberry 18 vågar man kalla neonblå va? Formulan var lite tjockare, den var lite svår att få jämn men jag nöjde mig efter två lager och det jämnade ut sig med topplacket. Det syns ju inte på bilderna eftersom jag har topplack men det torkade matt vilket också gjorde att det var snabbtorkat. Blueberry känns inte så speciell, är lite osäker på om det kommer användas så mycket. Gillar dock att korken matchar lacket.

Baslack: China Glaze - Strong Adhesion Base Coat
Topplack: Seche Vite
Betyg: 2/5







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar