tisdag 7 oktober 2014

The Hungry Asian - Kiwi Smoothie (United in Green)

Idag är det dag två av United in Green och idag visar jag Kiwi Smoothie som jag har en liten flaska av (hur söt?).

Kiwi Smoothie har en pastellgrön bas med små svarta glitter som gör att det verkligen lever upp till sitt namn.
När jag först skulle applicera det så upplevde jag något som jag inte upplevt med något lack innan, nämligen att det liksom inte ville fastna på nageln. Vet inte om det beror på kombinationen med baslacket eller vad det kan vara. Tre lager slutade det med, och ja det är på grund utav att jag upplevde det rätt så svårlackat som betyget blev lågt. Tycker det är fint så det blev en liten besvikelse.

Baslack: China Glaze - Strong Adhesion Base Coat
Topplack: Seche Vite
Betyg: 2/5









3 kommentarer:

  1. Superfint lack. Synd på formulan bara. :S

    SvaraRadera
  2. Väldigt sött lack! Men tråkigt när formulan gör en besviken :(

    SvaraRadera