måndag 20 oktober 2014

Essie - Peach Daiquri (United in Pink)

Denna vecka håller Helena i temaveckan United in Pink där en visar upp rosa manikyrer för att öka medvetenheten kring bröstcancer som är väldigt viktigt att en pratar om. Jag planerar att vara med hela veckan och först ut från mig är Essie - Peach Daiquri som jag fick i den födelsedagsgrupp jag är med i.

Peach Daiquri är ett hallonrosa krämlack som för mig känns väldigt 'uppfriskande' att ha på naglarna. Peach Daiquri var lätt att arbeta med, inte alls svårt för att det skulle bli bra och det räckte med två lager. 

Även fast jag gillar Peach Daiquri så går det inte att bortse från att det är ett krämlack och jag skulle nog behövt något annorlunda med det för att det skulle bli en fullpoängare.   

Baslack: Trind - Nail Repair Matt
Topplack: Seche Vite
Betyg: 4/5





1 kommentar:

  1. Jag gillar krämlack! Enkelt och snyggt :) Tack för att du är med i United In Pink.

    SvaraRadera