måndag 27 oktober 2014

Claudia - Ocean Deep

Hej igen efter en vecka som svämmades över av rosa manikyrer, nu återgår vi till att även visa andra  färger. Idag är det ju måndag och jag tänkte vara med i Emelies blå måndag. Claudia - Ocean Deep har jag haft sedan början utav mitt lacknörderi och just därför så känns det lite speciellt.

Ocean Deep skulle jag nog beskriva som metallisk blå med lite grönt skimmer i. Två lager blev lagom för mig och jag upplevde inga problem med formulan. Ocean Deep åker inte fram så ofta men ja, hos mig är det ju inget specifikt lack som ofta åker fram. 

Baslack: China Glaze - Strong Adhesion Base Coat
Topplack: Seche Vite
Betyg: 4/5




2 kommentarer:

  1. Snyggt, är svag för den där sortens "haviga" blågröna. Claudia är ett bra märke med tanke på vad de kostar. =)

    SvaraRadera
  2. Åh snygg blå! Jag har några Claudia lack faktiskt, tycker de är helt okej!

    SvaraRadera