tisdag 21 oktober 2014

Chirality - Nrrrd Grrrl (United in Pink)

Vi är ju inne i anda dagen i temaveckan United In Pink. Bröstcancer uppmärksammas ju redan rätt mycket denna månad men det går ju aldrig att uppmärksammas för mycket. Det andra lacket som jag visar upp denna vecka är Chirality - Nrrd Grrl och även detta fick jag i min födelsedagsgrupp (den är bra den där haha).

Nrrrd Grrrl har en trevlig rosa bas som är crelly och sedan så finns det glitter i olika storlekar. Glittret går i svart, rosa och vitt. De klagomål jag har angående glittret är att de var väldigt svåra att få upp och att det vita och rosa glittret liksom smälte in i basen och därför knappt syntes. Det slutade med två lager.

Baslack: Trind - Nail Repair Matt
Topplack: Seche Vite
Betyg: 4/5





1 kommentar:

  1. Synd att det var svårt att få upp glittret för jag tyckte det här var riktigt fint.

    SvaraRadera