onsdag 16 april 2014

Hare Polish - Hooky At The Hamlet

Idag är det onsdag och det innebär så klart att det är grön onsdag hos underbara Karin.
Hooky At The Hamlet fick jag i världens bästa födelsedagsgrupp (som jag tjatat om många gånger förut). Hooky At The Hamlet fanns på min önskelista men jag hade nog inte riktigt insett hur mycket jag verkligen behövde det, eller hur vackert det egentligen är för den delen. Detta var mitt första Hare och det skapade verkligen ett sug efter fler (som tur är så har jag i alla fall ett till).

Hooky At The Hamlet har en grön jellybas med vitt glitter. Pricken över i:et är att det finns lite smått med blått glitter som man kan se på den andra bilden. Eftersom detta lack är fullspäckat med glitter så behövde man inte fiska efter dem vilket så klart är ett stort plus. Formulan var bra jag applicerade tre lager innan jag blev nöjd.
Hooky At The Hamlet var verkligen ett som jag trivdes hur bra som helst i.  

Baslack: Trind - Nail Reapir Matt
Topplack: Seche Vite
Betyg: 5/5




4 kommentarer:

  1. Åh va fint :) har inte ett endaste Hare....än ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. En ypperlig anledning att införskaffa några då ;)

      Radera
  2. förstår att du gillar detta lack de ser grymt fint ut och så söt flaska med haren på ^^

    SvaraRadera