måndag 7 april 2014

Essie - Tart Deco

Essie är en av mina favoritmärken när det kommer till lack. Deras lack känns exklusiva på något sätt även fast jag inte att de kan räknas till ett av de dyra lacken. Visst kan ett lack från Essie vara dyrt om man går in i en svensk butik men men kan få Essie relativt billigt om man beställer från utlandet. Även flaskorna är en favorit hos mig. 

Nu till Tart Deco, Ett lack som enligt mig är ett måste i samlingen. Tart Deco är ett krämalck som jag nog skulle säga är korallfärgat. Som ni kan se på bilderna så ser det lite olika ut vilket beror på ljuset. 
Formulan är super och lacket blir opakt på två lager, eftersom jag tänkte mig att jag skulle ha ett glitterlack över detta när jag lackade så hade jag inget topplack på men torktiden var helt okej ändå. 

Baslack: Trind - Nail Repair Matt
Topplack: Inget
Betyg: 5/5




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar