fredag 18 april 2014

Darling Diva Polish - Honey Do

Detta blev inte så bra bilder, fast jag är egentligen inte den som ber om ursäkt för kvalitén på mina bilder. Jag väljer ju själv vad jag ska lägga upp. 
Innan jag skulle lacka med Honey Do så övervägde jag att lägga det över vitt men efter en snabbtitt på hur det sett ut när andra gjort det så bestämde jag mig för att det nog skulle bli finast på egen hand. Jag kan säga att jag inte blev ett dugg besviken. 

Honey Do har en vit jellybas och glitter i rött och grönt. Snacka om vårkänslor. De större röda glittret fick man fiska lite efter men jag tycker att det i övrigt blev en fin spridning på på hela. 
Det var inga problem med formulan och jag vill minnas att jag hade två lager Honey Do med ett lager SV över.

Baslack: Trind - Nail Repair Matt
Topplack: Seche Vite
Betyg: 5/5




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar