torsdag 28 augusti 2014

Wet n Wild - The Wonder Yellows

Åh The Wonder Yellows jag vill verkligen gilla dig. Jag är inne i en period där jag känner att jag inte kan få nog av gula lack men The Wonder Yellows går det verkligen inte hem hos mig. Synd!

The Wonder Yellows är ett solgult lack som jag nog skulle säga är frost, vilket kan vara anledningen till att det inte fungerar för mig. Frost är ju som känt finnish som är fruktansvärt hatad i lackvärlden. En sak som jag har lagt märke till att att jag gillar borsten på lacken från Wet n Wild även fast borsten hade kunnat vara lite smalare för en lättare applicering. Tre lager krävdes det och förutom att borsten var lite för bred så var det inga problem med appliceringen. I själva resultatet finns det synliga penseldrag och en del vnl.

Baslack: Trind - Nail Repair Matt
Topplack: Seche Vite
Betyg: 1/5



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar