måndag 18 augusti 2014

Impala - Listrado

Det var nu ett tag sedan jag hade Impla - Listrado på naglarna, jag minns att jag hade det på midsommar. Jag hade egentligen inte tänkt ha Listado på midsommar men jag hann inte byta så det fick helt enkelt bli så. Som tur är så antecknade jag vad jag tyckte om det.

Nu när jag tittar på bilderna så tycker jag att det ser mycket finare ut än vad jag tyckte när jag använde det. Färgen tilltalar mig och jag har funderat lite på hur jag ska beskriva den, det är ju rött men går lite åt orangehållet. Jag skulle nog säga att Listrado är crelly. Tre lager använde jag, formulan var tunn. Något som jag tänkte på under appliceringen var att själva borsten var väldigt bra och spenstig. Det syns inte så tydligt på bilderna men del blev en hel del vnl.

På egen hand så tycker jag inte att Listrado var någon höjdare men det är nog bättre i kombination med något glitter eller så.

Baslack: Trind - Nail Repair Matt
Topplack: Seche Vite
Betyg: 1/5



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar