måndag 12 maj 2014

OPI - DS Temptation

DS Temptation har jag redan visat en gång men då utan underkläder. Det var ingen höjdare. Denna gången har jag haft två lager Nordic Cap - NP11 under. Måste säga att DS Temptation var mycket finare med underkläder. 

Ds Temptation är ett blått glitterlack som går lite mot lila med lite gröna glitter i. Det var inget fel på formulan och två lager DS Temptation över NP11. 

Förresten så måste jag berätta att jag här testade Depends Glitter Base Coat för första gången (ett tunt lager). Det fungerade bättre än vad jag hade velat. Jag gjorde ordning naglarna runt klockan 13 på dagen och redan vid 19 när jag höll på att ta på mig mina skor så föll allt lack från högra tummen av. Lite ledsamt sådär. 

Eftersom det idag är blå måndag så får ni gå in hos Tove för att se fler blå manikyrer.

Baslack: Depend - Glitter Base Coat
Topplack: Seche Vite
Betyg: 3/5




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar