lördag 10 maj 2014

Dollish Polish - I Wanna Do Bad Things With You

Första gången som jag såg en bild av I Wanna Do Bad Things With You så visste jag att jag var tvungen att ha det, ni som sett True Blood förstår säkert varför. Jag hade turen att få just detta lack av Martina (in och kika på hennes blogg med er). 

Jag hade OPI - Deutsch You Want Me Baby under I Wanna Do Bad Things With You (puh, vilka långa namn det är). Det kändes lite som att jag hade mördat en glittrig julgranskula så nästa gång testar jag nog med ett svart krämlack under. 

I Wanna Do Bad Things With You består av rött glitter i lite olika storlekar i en röd, genomskinlig bas. Jag hade två lager och formulan var perfekt. 

Baslack: Trind - Nail Reapir Matt
Topplack: Seche Vite
Betyg: 5/5




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar