onsdag 14 maj 2014

Isadora Gel Nail Lacquer Orange Dream

Jag har testat Isadoras nya revolutionära Gel Nail Lacquer, eller ja så revolutionärt är det inte. Enligt Isadora så är det revolutionärt. Isadoras Gel Nail Lacquer är gellack utan en speciell lampa, det enda som krävs är att man har topplacket som hör till. 

Nu finns Isadoras Gel Nail Lacquer i 10 färger och färgen som jag har testat är Orange Dream som är en trevlig, orange färg. Dessa gel Nail Lacquer ska hålla i en vecka vilket jag själv kan tycka att det är lite konstigt att de går ut med att det ska hålla i en vecka när det självklart sitter olika bra på olika människor. De enda tillfällena som jag skulle kunna tänka mig att Isadoras Gel Nail Lacquer är användbara är när man till exempel ska resa bort och vet att en inte kommer ha tid att byta lack. Eller ja om man inte bryr sig om att byta lack nästan varje dag som jag gärna gör så kan det också vara en idé att skaffa ett exemplar eller två.

Jag fann själva appliceringen väldigt enkel och smidig och det blev en slät, blank och hård yta. 

Betyg: 2/5  





Efter fjärde dagen.
Efter fjärde dagen fick jag nog och det hade redan börjat flaga dagen efter att jag lackat med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar