torsdag 22 januari 2015

Smitten Polish - Cookies & Cream

Ja jag lever, tro det eller ej. Tänkte faktiskt ge mig på att visa Cookies & Cream från Smitten Polish som är ännu ett lack som jag endast köpte för att jag gillade namnet. 

Cookies & Cream ser i flaskan ut som just chokladkex och mjölk. En tunn vit bas med svart glitter som är hexagoner i olika storlekar. Efter tre lager på nageln så ser basen snarare beige ut. Formulan var det inga större problem med och glittret var inte alls svårt att få upp. Detta lack som var så fint i flaskan föll rätt platt när det väl satt på nageln och jag ville byta till ett annat med en gång. Cookies & Cream kanske har potential om man skulle testa det med underkläder dock.

Baslack: China Glaze - Strong Adhesion Base Coat 
Topplack: Seche Vite
Betyg: 1/5





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar