lördag 24 januari 2015

Isadora - Lemon Soda

Va, tredje dagen i rad som jag bloggar? Vad är det som hänt? Idag vill jag visa Isadora - Lemon Soda och vet inte riktigt hur jag känner för Isadora. Det är  någon slags hatkärlek. Lemon Soda köptes i somras när jag var inne på att jag behövde fler gula lack i samlingen.

Lemon Soda är ett pastellgult texturlack. Lemon Soda kändes definitivt mer skirt än de texturlack jag tidigare testat och kan även påstå att det även kändes som att det tog längre tid för det att torka. Själva appliceringen var det inga problem med. När bilderna togs så hade jag två lager men när jag tidigare har använt det så har jag behövt tre lager. För någon som egentligen gillar både gult och tetxturlack så var jag oväntat obekväm med just Lemon Soda. 

Baslack: China Glaze - Strong Adhesion Base Coat
Topplack: -
Betyg: 2/5





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar