måndag 22 september 2014

Indigo Bananas - Electric Unicorns

Hallå detta lack är ju KÄÄRLEK!! Jag ska vara ärlig, egentligen så köpte jag Electric Unicorns för att jag gillade namnet så hade egentligen inga speciella förväntningar på det. Oj vad förvånad jag blev över hur mycket jag gillade det!

Electric Unicorns har en ljusblå bas som det är en släng lavendel i och sedan så är den små gröna glassflecks. Denna kombination gör att det verkligen ser elektriskt ut.
Appliceringen var det inga problem med och för mig så blev det opakt efter tre tunna lager.

Det är ju blå måndag och det är ju Emelie som håller i den nu, gå in och kika hos henne så hittar ni ännu mer blått.

Baslack: Trind - Nail Repair Matt
Topplack: Seche Vite
Betyg: 5/5




3 kommentarer:

  1. Åh vilken härlig färg! Indigo Bananas har så fina lack, gillar mycket!

    SvaraRadera
  2. Väldigt fint lack! Och fin blogg med, hittade precis hit! :)

    SvaraRadera
  3. Älskar namnet på detta lack, fin nyans också. :) Tack för att du var med på blå måndag hos mig denna vecka :D

    SvaraRadera