onsdag 19 februari 2014

Skitlette med Nordic Cap - NP32

Idag är det grön onsdag hos Karin och denna onsdag så kände jag för att visa en enkel och diskret Skitlette. Jag tycker att nail art är väldigt fint på andra men jag har själv inget tålamod till att ge mig på något själv. Genom en enkel skitlette eller kanske en accentnagel kan jag få till något som jag har tålamod till och det är ungefär dit min talang till nail art sträcker sig.
Det gröna lacket är Nordic Cap - NP32 och det silvriga lacket är Nails Inc - Cambridge Terrace.
NP32 är ett krämlacksom täcker på två lager och formulan gjorde det lite knepigt att få till ett jämnt lager men det gick. Som de tidigare Nordic Cap jag testat så var detta något segtorkat även med SV över.

Baslack: Trind - Nail Repair
Topplack: Seche Vite
Betyg: 2/5




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar