fredag 14 februari 2014

Lumene - Night Falls

Jag har tyvärr behövt fila ner mina naglar igen, så är det när man jobbar inom vården..
Min manikyr för alla hjärtans dag är lite tråkig men jag hoppas att den ändå är godkänd för Valentine Polish Week som Gelic' Nail Art och Traces of Polish håller i. Den är ju ändå röd, haha.
Lumene - Night Falls är ett mörkare rött lack. Night Falls är inget unikt men fortfarande fint. Inget problem med formulan, penseln var dock alldeles för bred. Det krävdes två lager för att få det opakt. Jag tycker att det känns som att detta lack skulle passa bättre på ett par långa naglar. 

Baslack: Trind - Nail Repair 
Topplack: Seche Vite
Betyg: 3/5







3 kommentarer:

  1. Ser jättefint ut, är en sån klassisk färg som passar oavsett nagellängd tycker jag! :D Och klart som sjutton att du ska vara med, som sagt så gäller både nail art OCH lack/vanliga manikyrer. Jättekul att du är med :D <3

    SvaraRadera
  2. Jättevacker röd! Och det är ju verkligen en romantisk nyans :)

    SvaraRadera
  3. Härlig röd färg! Tycker ofta att rött är snyggast på just kortare naglar. Man måste absolut inte visa nail art :)

    SvaraRadera