måndag 31 mars 2014

Pahlish - Lonesome Ocean

Idag är det ju blå måndag hos Tove. Idag visar jag Pahlish - Lonesome Ocean som jag faktiskt har fått av Karin. Lonesome Ocean har en skir, marinblå bas och alla möjliga sorters glitter (som syns bäst på sista bilden). 
De två första lagren var lite besvärliga att få jämna men på tredje blev det mycket bättre. Kände liksom att det blev ett fint djup i lacket, nästan så att man ville simma in i lacket.

Jag hade på mig Lonesome Ocean för några dagar sedan och när jag tog av mig det så hade mina naglar blivit missfärgade med gröna prickar. Detta är första gången någonsin som mina naglar har blivit missfärgade av ett lack så lite förvånad blev jag allt. 

Baslack: Trind - Nail Repair Matt
Topplack: Sexhe Vite
Betyg: 3/5





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar