söndag 24 februari 2013

Skydda dina saker

Bara ett exempel på var jag lyckats få lackfläckar




Nu ska jag ta upp ett tråkigt men ändå viktigt ämne, nämligen nagellacksfläckar och jag tar mest upp detta för mig själv för detta är något som jag alltid glömmer av. Jag har lyckats att få nagellack lite överallt som till exempel på mobilen, datorn och i håret. Jag kan verkligen inte förstå hur man lyckas gång på gång. 
Jag tycker att man ska göra något som jag aldrig är smart nog att göra. Man ska alltid ha något som det inte gör något om det kommer lack på över bordet man sitter vid. Det kan vara en handduk eller tidning och hur svårt kan det vara? Tydligen väldigt svårt eftersom jag aldrig kommer ihåg att ha det.  
Skydda dina saker för det kan vara riktigt jobbigt att få bort oönskade nagellacksfläckar (och använd för guds skull inte aceton för att få bort det).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar